> Nie ma na ten temat dyskusji,

Ja jednak pociagne ten watek, mimo iz moze sie to skonczyc usunieciem mnie z tej
listy...
(przeciez jesli chce sie uderzyc psa, to kij sie zawsze znajdzie).

> nie obchodzi mnie to czy tu uwazasz za
> stosowne uzywac przeklenstw i jezyka podworkowego w cudzyslowiach czy bez
> nich .. "gdybys powiedzial" ... gdybys mial powiedziec a nie powiedzialbys
> nie zamieszczalbys owego tekstu w swoim mailu ,,,,

Mimo iz Cie to nie obchodzi, jak wyzej zanaczyles, to jednak pozwole sobie na kilka
slow wyjasnienia. Tekst w cudzyslowie nie byl elementem wypowiedzi jako takiej, byl to
zapis moich mysli tzw. "glosne myslenie" (polecam konsultacje z panem prof. Miodkiem).

> nie mamy tutaj luk i bezluk nie jest to podoban syutacja jak z reklama piwa
> bez i alkoholowego ... dlatego "" czy nie cudzyslow ... nie zmiania faktu
> pzreklenstw ...

Odrzucam to oskarzenie jako niesluszne.

> Jesli nie znasz regul prosze zajrzyj na http://serwis.px.pl/prawica , jesli
> zas Ci sie one nie podobaja mozesz spokojnie opuscic liste ...

Reguly znam i podobaja mi sie. Polemizuje jedynie ze sposobem ich interpretacji przez
aministratora.
Dziwi mnie Twoja nerwowa reakcja, zwazywszy na to, ze gdy gnida Baczynski obrazal
uczestnikow listy wyzywajac ich od nazistow takowej reakcji (zadnej reakcji) z Twojej
strony sie nie doczekalismy...
Wszelkie przejawy chamstwa powinny byc traktowane jednakowo... a nie w sposob
wybiorczy.

> nie probujac
> stoswac wlasncyh zasad interpretacji ...

Konstytucja gwarantuje mi prawo do wolnosci slowa, a zatem do wyrazania wlasnego
pogladu na rozne kwestie.
Jesli Ci to nie odpowiada mozesz w kazdej chwili mnie usunac z listy...

kjg

Odpowiedź listem elektroniczym