From: Stanislaw Blaszczak <[EMAIL PROTECTED]>
To: Multiple recipients of list prawica <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Wednesday, August 08, 2001 2:16 PM
Subject: Re: Prawica: RE: Uszanuj demokracje!

"Wojciech Domagała - Kielce - fotografia" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Uprzejmie informuje Pana Błaszczaka, że rok temu miałem poglądy zgodne z
> radiem co ma ryja zamiast głośnik a teraz mam poglądy ppsowskie. Tylko
> dlatego, że PPS i SLD uważam za najnormalniejsze partie w naszym wolnym i
> niezależnym państwie polskim.
>
> Z narodowo-katolickim pozdrowieniem
>
> Wojciech Domagała

To jest cholernie niebezpieczne - tak gwaltowna zmiana pogladow. Mozna w
najlepszym przypadku dostac czkawki albo kolki. Jednak w panskim przypadku
widze, ze objawy i rokowania sa o wiele gorsze. Niestety nie jestem lekarzem
by wystawic panu wlasciwa diagnoze i zalecic odpowiednie leczenie. Stad
radze udac sie do lekarza.

SB

--

Jest niezły ... i liścik napisze