> Witam!
>
> Dzisiaj "Rzeczpospolita" w tekście "Grzech w pałacu Arcybiskupim"
informuje,
> że Juliusz Paetz, arcybiskup poznański, molestował seksualnie kleryków i
> księży. Dziennik pisze, że o skłonnościach homoseksualnych hierarchy
wiadomo
> od co najmniej od dwóch lat. - Arcybiskup Juliusz Paetz przebywa na
> rekonwalescencji i nie będzie udzielał informacji - poinformował dzisiaj
> przed południem ks. Janusz Małuszak, kapelan arcybiskupa.
>
> http://fakty.interia.pl/news?inf=233703

Pytanie dlaczego?

BO

Okolo 2 m-ce temu zorganizowal  kongres Akcji Katoliciej
z duzym sukcesem.
To jest to za co "intelektualisci" go scigaja.
Przeciez wielka trojka  z PO swieta nie jest ,
a nikt im tego nie wypomina ,-a  Min S Zagr Skubi to co?
(zorientowani wiedza o czym pisze)
Nie zwracam uwagi na to co kto robi niech kazdy pilnuje wlasnej dupy!
Tu jednak trzeba sie zastanowic  Kto?
i dlaczego?
jaki jest mial cel?
Nie uwieze ze RZ. martwi sie o d kleryka
-przeciez kleryk to osoba pelnoletnia i sama dysponuje swoja

cialem.
Aborcja i eutanazja jest OK a tu?
Wielu politykow robi znacznie gorsze rzeczy i co?
-i nic.

Mnie tak naprawde interesuje lista tych intelektualistow.
Jesli ktos ma  to moze podesle.

Jerzy

Odpowiedź listem elektroniczym