----- Original Message -----
From: "Janusz Baczynski" <[EMAIL PROTECTED]>

Od: "Jerzy Siuta" <[EMAIL PROTECTED]>

> Wzrastajaca WOLNOSC objawia sie tym ze kazdy obcy
> moze robic tu co mu sie podonba, a gospodarka
> sie zwija w zastraszajacym tempie,
> kraj zadluza
> i ludzie staja sie niweolnikami

Pan nie rozumie tego co pisze?
Jak może wzrost wolnoci objawiac sie tym ze coraz
wiecej ludzi staje sie niewolnikami?

Wzrost wolnosci złodziei, bandytów i oszustów powoduje
ogólny spadek WOLNOSCI w społeczeństwie.

Przykro mi  Panie Januszu ze nawet Pan nie moze zrozumiec co napisalem!
Jednak ja rozumie to.

Prosze zwrocic uwage  jednak na to,
 ze ludzie na przestrzeni 1989 -2002
coraz bardziej biednieja i staja sie niewolnikami.
Tego chyba Pan nie zaprzeczy.

Gospodarka sie zwija

W imie prywatyzacji rozkradziono lub zniszczono prawie
 caly majatek naszego panstwa
Jako panstwo zostalismy niesamowicie zadluzeni!

Nie wiem jak Pan rozumie slowo WOLNOSC?

Mysle ze mamy rozbiezne zdania co do tego co to slowo
ma znaczyc i nasze oczekiwania sie roznia!
Dlatego wlasnie bardzo sie ciesze ze zechcial Pan poswiecic
czas mojemu listowi co oczywiscie zmusilo mnie do proby
zrozumiena  ze kazdy inaczej wodzi WOLNOSC

Ja zwiekszenia Wolnosci w Polsce nie widze
Wprost przeciwnie!

Widze powazne zagrozenie WOLNOSCI.

Odpowiedź listem elektroniczym