Salut,

In schimbul de mesaje descris, eu nu vad exact decat o "critica"
(incerc azi, din motive personale si fara legatura cu mesajul, sa fiu
blandutza si sa nu folosesc termenul "atac") la adresa indymedia. Nu
vad ce legatura are "audienta" lor cu veridicitatea acuzatiilor
de "neofascism" aduse "Altermedia".

Din punctul meu de vedere, Altermedia chiar FACE ceea ce i se
reproseaza mai jos (las citatul) - si chiar as dori sa demonstreze ca
nu am dreptate si ca nu face ceea ce i se reproseaza (cu atat mai
mult cu cat arhiva listei [protest-ro] a deevnit publica si se pot
cauta mesajele mai vechi).

TOT din puctuul meu de vedere, legile "antifascism" mi se par
stupide, in forma lor actuala! A-ti exprima o opinie (fie ea
discriminatoare au ba) mi se pare un drept inviolabil! Sa fiu bine
inteleasa - NU sunt de acord cu opiniile zis "fasciste" - dar nu cred
ca a le interzice printr-o lege inseamna o rezolvare a problemei!
Aaaaa... de la "opinie" la "fapte" mi se pare o cale lunga - si care
tine de prostia omenirii (iar daca "fascistii" ar fi consecventi,
ar "elimina" pe proprii lor sustinatori, din motiv de subdezvoltare
intelectuala!). Din acest pdv., Altermedia, dupa parerea mea, se afla
intr-un "conflict" de logica (scuze ca am un lapsus pentru
termenul "consacrat" in domeniul asta, dupa o zi obositoare prin Bucu
si 3 beri "recente" :-p).

Ceea ce EU as reprosa Altermedia este ca, in loc sa recunoasca
deschis ca opiniile promovate de ei sunt discriminatoare si
instigatoare la greu (caz in care lumea ar sti sa-i simpatizeze sau
antipatizeze "pe fatza") prefera sa gaseasca "tzapi ispasitori" in
alte locuri si in alte domenii.

Da' ziceti, domne, CINSTIT ce sunteti - si, macar, o sa aveti
simpatizanti "cinstiti" si dusmani la fel! nu o sa mai lucrati cu
creiere spalate, care se simt ATAT de lejere in cutia lor craniana
mica-mica incat, ca nu se auda ecoul singurei lor idei (mica, fixa)
prefera sa ia si sa invarta pe mai departe, fara sa stie de ce,
ideile (tot cam fixe) ale altora!

Pai, nu? ;)

Codruta

[...]
[...]

In low income neighborhoods, 84% do not own computers.
At Network for Good, help bridge the Digital Divide!
http://us.click.yahoo.com/HO7EnA/3MnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM