Sustin ca au facut, in perimetrul Rosia Montana, "peste 1000 de foraje"!!!
Pentru care, probabil, ar vrea sa puna la plata statul roman!!

http://www.hotnews.ro/stiri-rosia_montana_monitorizare-15725955-metalele-rare-rosia-montana-exista-sau-nu-exista.htm

Raspunsul meu la NESIMTIREA lor il aveti mai jos:

Codruta
---

Daca e sa luam chiar si perimetrul extins ILEGAL, de cca 40 km2, rezulta asa:
"peste 1000 de foraje" inseamna un foraj la FIECARE 200 m!! Asta, in conditiile
in care terenul e FOARTE accidentat, pe el sunt drumuri, case si lacuri, pasuni
ale oamenilor, paduri samd.!!

Vreau sa VAD UNDE anume se afla forajele alea, fiecare la 200 m distanta unul
de altul!! SI carotele de la acele foraje"!!
Vreau sa vad procese-verbale de SCOATERE din fondul forestier al suprafetelor
de padure degradate sau chiar defrisate, pentru a se face acele foraje!!

Vreau sa vad ACORDUL proprietarilor de terenuri, de a se fora pe TERENUL LOR
(cu atat mai mult cu cat forajele inseamna degradarea terenului)!!

Chiar ne credeti TAMPITI??? MINCINOSILOR!!

Iar daca ati facut foraje in AFARA perimetrului, inseamna ca ati forat
ILEGAL!!! Si atunci sa va IA orice licenta si sa va umfle de AMENZI bubuitoare!!

Si sa va DEA AFARA din tzara, de INFRACTORI NESIMTITI!!

Mai am si alte (MULTE!! chestii de comentat, la NESIMTIREA lor!!!

Raspunde prin e-mail lui