O Domingo, 23 de Xullo de 2006 10:51, mvillarino escribiu:
> O Venres, 21 de Xullo de 2006 17:42, Felipe Gil Castiñeira escribiu:
>
> Non, parece-me que subim um (o de kmymoney para galego). Si tiven
> problemas, pero o que fixen foi indicarlle que o programa era non sei que
> de kde e mudarlle o nome para kmymoney.po. Asi aceitou-mo.
> O que non atopei foi o dos obxectivos e asinacións.

Agora mesmo estou trasteando con obxectivos e asinacións. Concretamente do
proxecto Kmymoney, como usuário administrador.

Hai que dar-lle a "mostrar obxectivos"
Ao parecer, para cada proxecto, hai que definir os obxectivos (na coluna á
direita, acima de "subir ficheiro")
Para cada obxectivo, hai que definir os usuários.
Cada proxecto ten un obxectivo activo. Este diferéncia-se visualmente do resto
en que por baixo do nome aparece "Traducir as miñas cadeas" e "Revisar as
suxestóns".
De premer no nome do obxectivo activo, vai-se a unha nova páxina, por baixo da
cal aparece un espazo onde se pode estabelecer o obxectivo activo (mediante
unha lista de seleczón).
Tamén se poden asinar cadeas aos usuários membros do obxectivo. As asinazóns
van por categorías (Todas, Sen Traducir, Sen Asinar, Sen Traducir e sen
Asinar). Se hai menos de dous usuários membros do obxectivo, non se poden
atribuir asinazóns.

Polo de agora non fun quen de realizar unha asinazón, dá-me sempre problemas
 de permisos.
Tampouco vexo a maneira de retirar un usuário dun obxectivo.

--
Best Regards
MV

Public key available at www.keyserver.net