O proxecto Mozilla/Firefox e moi, moi grande e apenas ten unha ou dúas
persoas a traballar nel, polo que é perfectamente entendíbel que se marquen
algunhas prioridades.

Animádevos a botar unha man na tradución, seguro que volo agradecen.

2014/1/4 Xose M <pikam...@gmail.com>

> bo día!
>
> caeu na miña man un móbil con Firefox OS e non está en galego :(
>
> trae seis idiomas (entre eles o catalán) pero non o galego, así que fun a
> mozilla.org a ver por onde andaba o asunto da "localización" e acabei
> chegando a http://galician.mozdev.org/
>
> pero hai tempo que alí non se coce nada (ou eso semella)
>
> FirefoxOS non ten nada que ver co android (depende totalmente da boa
> vontade de google) e preguntábame se as personas detrás de ter os productos
> Mozilla ao día tamén están implicados en este proxecto?
>
> grazas

> [...]

Membro de «The Document Foundation Projects»
http://www.documentfoundation.org/foundation/members
Membro do «Grupo de Amigos GNU/Linux de Pontevedra (GALPon)»
http://galpon.org
Membro de «Proxecto Trasno» http://trasno.net
Co-coordinador do proxecto «GALPon MiniNo» http://minino.galpon.org