2014/1/14 mvillarino <mvillar...@gmail.com>:
> IIRC, aló polo 2012 chegouse a acordos acerca de frases habituais,
> pero non dou atopado información máis detallada na páxina dos
> resultados das trasnadas, e agora como estou a revisar esa parte, pois
> preciso de información detallada do asunto.
> Hai algo ao respecto?

Na páxina 10 do documento anexo. Son os únicos acordos de frases
arquetipo aos que chegamos.

Hai que puntualizar un chisco o xa acordado na vindeira discusión
(casos moi específicos onde o acordo xenérico non funciona ben), aínda
que sen cambiar o acordo (que creo que funciona ben).

Tamén está pendente discutir algunha outra frase arquetipo:

* «...not found.»
* «Report bugs to %s.»
* «... and try again.»

Este documento inclúe todos os acordos menos os da última xuntanza.
Teño pendente de actualizalo.

Mirar
https://docs.google.com/document/d/1GPgi9VTsEqT2G5VeI0VLJO4xSBih1kUndyEEaqBeX5Y
para máis referencia sobre o discutido e o por discutir.

Deica