Funciona na versión 43 aínda que volvín activar o control de sinatura de
complementos. Tal como dicias, agora non están na sección de complementos
senón na de dicionarios.

Ademais acaba de cambiar agora mesmo o que se mostra na páxina de addons de
mozilla

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/corrector-de-galego/

Aínda que di que non está dispoñíble pódese pedir no botón que o instale de
todas todas e vai ben.

Penso que será cousa de publicar esta información no web de Trasno.
Seguramente en poucas horas pasará a estar o complemento dispoñible.

Polo que entendo non hai que "asinar" o corrector porque non vai para
complementos senón para dicionarios en mozilla, non?

O 16 decembro 2015 22:47, Dani <d...@damufo.com> escribiu: