El 9 may. 2016 3:40 p. m., "Serxio Cachaldora" <fuertescachald...@gmail.com>
escribió:

> Home!,  eu téñome cuestionado moito eses casos, mais non sabería ben que
criterio seguir. Coido que vai segundo soe mellor.
> Si sei que cando son siglas, a norma di usar o feminino.

Non o vexo iso. O que determina o xénero é o que teña o substantivo nucleo
da sigla:

A L(ei)OMCE
A O(rganización)MS
O B(loque)NG
O P(lan)XOM

> Saúde
>
> Galiza, diamante en bruto!
>
> O 9 mai, 2016 13:13, "Xose M." <xose...@openmailbox.org> escribiu:

Nestes casos o que " funciona" é o nome xenérico que se presupón por
consenso social.

O (programa, sistema, modo) Twitter

case todo tende ao masculino, por ser o xénero neutro, fixádevos q mesmo "
a Internet" resulta dubidosa.