Josu:
    Su pregunta no es realmente una cuestión pywin32. "Subprocess" es
parte de la biblioteca estándar de Python, y las preguntas se deben
enviar a esa lista. Véase:
( Your question is not really a pywin32 question. Subprocess is part
of the Python standard library, and questions should be sent to that
list.)
--
Vernon Cole