V ironpythonu sice možná máš lepší podporu, ale na druhou stranu ti pojede jen tam, kde je .net, resp. silverlight. Což je tedy nic moc a rozhodně bych na tom nepostavil aplikaci pro náhodné uživatele (firemní intranet je něco jiného).

Brythonu stačí podpora JavaScriptu a HTML5, což je o dost větší množina zařízení, včetně třeba tabletů a mobilů.