Dobrý večer, měl bych na vás jednu otázku. Chtěl bych začít s Pythonem, ale
nejsem si jistý. Je mi třináct let, umím základy HTML, příští rok budu zkoušet
přijímačky na SŠ, obor Informační technologie, kde se programování povinně
vyučuje, ALE mé zařízení pravděpodobně není pro programování v Pythonu
dostačující. Mám třináct let starý notebook Acer Aspire 1350 s Windows XP bez
přístupu k WiFi, RAM: 1 GB, HDD: volných 9 GB. Četl jsem, že k programování v
Pythonu se musí ještě něco stáhnout a nainstalovat, což bude s tímto křápem
problém. Jaký je váš názor?