On 10.5.2017 23:51, Matěj Cepl wrote:
> O nezlomitelných mezerách samozřejmě vím (vlna je můj oblíbený
> program), ale bohužel textwrap.fill na to nereaguje.
>
> https://mcepl.fedorapeople.org/tmp/kobylky.py
>
> Matěj

Pitomy... :-) Chapu. Asi bych se zkusil nenamahat a vzal bych si vetsi
kladivo. :-)

print textwrap.fill(instr, width=65).replace(u'~', unichr(160))

Vim, ze je to prdly, ale dokud existuje bug
https://bugs.python.org/issue20491, jde to snesitelny workaround, rekl bych.

Neznam aplikaci, ale je to cele fakt potreba? Pokud nekdo cte text
wrapovany na terminal, obvykle prezije nevhodne zalomeni jednopismennych
slov... Nerejpu.

V.