Dobrý den,
předem  bych se chtěl omluvit za moji totální neznalost jazyka pythonu, ale
každý někdy začínal :)

Mám funkční skript, který potřebuji spouštět v určitý čas. Proto jsem si
vytvořil ve Win 7 událost. Jenže po spuštění skriptu se data ukládají do složky
windows\system32 a ne do složky Pythonu, kam se data ukládají, když skript
spustím přes IDLE. Potřebuji, aby se data ukládaly právě do složky Python.

Zkoušel jsem zapínat/vypínat kolonku "Spustit s nejvyššími oprávněními",
přihlásit se jako standardní uživatel/administrátor, ale nic nepomohlo.

Nemáte někdo prosím nápad, jak to vyřešit?
Děkuji mnohokrát.