> On Jan 5, 2016, at 12:01 PM, Bojana Dinic <bojana.di...@gmail.com> wrote:
>
> najpre, srecna Nova godina i sve najbolje tbi i tvojoj porodici. Nadam se da
> ces se za praznike lepo odmoriti.
> Mene su vec zadesile neke obaveze, pa sam htela da te pitam da li znas neki
> paket, makro, algoritam ili nesto slicno za hijerarhijsku ridge regresiju,
> ili za hijerarhijski random forest, gde moze da se ubaci vise seta
> prediktora?

Zdravo Bojana!
Najlepse ti hvala! I ja tebi zelim sve naj naj naj! :-)

Sto se tice tvog pitanja, ne umem da ti odgovorim — ne znam mnogo o ridge
regresiji, tj. ne koristim je cesto i nisam imao potrebe za necim
sofisticiranim. Takodje, ne znam ni za hijerarhijski RF. Koristim obicni i
mislim da i ne postoji mogucnost da se uvedu slucajni efekti. Koristim
randomForest iz istoimenog paketa i cforest iz party paketa.

Mozda bi mogla da postavis pitanje na R-HELP listi <r-h...@stat.math.ethz.ch
<mailto:r-h...@stat.math.ethz.ch>> ili na http://stackoverflow.com/
<http://stackoverflow.com/> ? Na oba, naravno, moras da se prijavis.

PS: Nikako da ti pisem i da te pitam zbog cega je i kako ispao problem s
Platonom i testiranjem instrumenta? Ja sam to tebi uredno prijavio. Istina,
mnogo davno (mislim u maju-junu). Takodje, prijavio sam i Miladinu i poslao
zahtev u dekanat. To se sve desavalo krajem juna, pocetkom jula. Jedina greska
je do toga sto je Platon to odradio mnogo kasnije od planiranog. Ja sam cak i
odustao od toga da ce se bilo sta realizovati, pa sam i zaboravio… Ispalo je da
ti nisi nista znala, pa si digla paniku, pa ja (ponovo i ponovo) dobio po nosu…
Malko mi dosadilo… (da dobijam po nosu ako se nesto (u)radi)… :-)

Pozdrav,

===
Eberhard Karls Universität Tübingen
Seminar für Sprachwissenschaft | Quantitative Linguistik
http://www.sfs.uni-tuebingen <http://www.sfs.uni-tuebingen/>.de/~pmilin/

        [[alternative HTML version deleted]]