From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Z Chaniago
Sent: Monday, June 21, 2004 4:14 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: RE: [EMAIL PROTECTED] Wacana Baru (tambahan KAS) .????

Assalamu'alaikum WW

Rasonyo bialah saluang se nan manyampaikan..... apokoh itu MLM atau apakah
itu namonyo buliah dan sasuai jo tata tertib....ataukah tidak.... Nan sabanyo paralu
di aware adolah nantinya masuak lagi MLM nan lain...,
antah itu AMW%%, F@,[EMAIL PROTECTED] ado ribuan MLM nan lain dengan alih-alih untuk
manambah kas....

Tetapi intinyo disaat ado hal-hal yg urusannyo di domain pribadi ..
rancaknyo jan lah sampai di domain publik.....

Wassalam
Z Chaniago - Palai Rinuak - http://photos.yahoo.com/bada_masiak/

Alam Takambang Jadi Guru