Binggung maliek tindakan urang NU / PKB atau pendukung
Gus Dur. Alah Jaleh Gus Dur Tu utaknyo kurang waras di
dukung pulo. Kalo inyo waras ndak mungking nyo ngomong
kini candoko bisuak lain pulo, nan anehnya lagi urang
Nu tu punya prinsip apo sajo yang dikatokan kyai nyo
itu pasti bana. Seolah olah mereka berkedokan ajaran
islam.