Assalamualaikum W.W.

Manambahkan pulo ambo saketek..
Memang banyak ubek alternatif nan dipagunokan urang
dalam maubek panyakik (dalam artinyo mangganti
ubekmedis).
Dalam hal iko tantu kaparcayaoan dan kayakinan
masiang-masiang dan Insya Allah jan sampai timbua
siriak dihati.

Ambo ado babarapo informasi untuak maubek panyaki tumo
jo alternatif...mudah-mudahan bisa dipagunokan:

1. Ado surang haji barasa dari banten nan tingga di
simpang kalumpang lubak buayo dakek Akper, Sistim
paubeknyo iyo jo sistim banan manuruik nan
dikarjokannyo. Proses pambadahan indak manimbuakan
luko bagai...cuman satalah pambadahan iko dagiang
buruak atau tumor tadi Insya Allah dapek di kaluakan.
Jam bukak parakteknyo hari seni sampai minggu kacuali
hari jumat dari jam 8 pagi sampai jam 2 siang.

2. Pangobatan dengan alternatif alin tapi cukui lamo
juo tanggantuang kondisi panyakik.
a. Pengobatan sistim prana (Dokternyo banamo Beni
Azis) bukak praktek tiok hari kacuali hari minggu dan
libur di Jalan Hayamuruk no 61 padang jalan ka Muaro
Padang.
b. Pengobatan sistem reiki (dokter syafrudin) jalan S
parman (di bengke utama servis).

3. Sacaro makanan alami, bisa  di pakai jus wortel dan
bawang putiah dan kunyik putiah. Iko di makan pagi dan
malam.

Sakitu dulu mudah-mudahan bamanfaat dan semoga capek
cegak.

Indra JZ

--- patra <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> As salam. .w.w.
>
> Pak  Yan,  cubo  pai  ka  surau  atau  masajik
> tampek  urang  ado
> pangajian,  minta  kan  doa   kepada  orang  orang
> di  surau  untuk  si
> sakik,  InsyaAllah  sembuh  tanpa  operasi.  Ada
> kisah  nyata  yang hampir
> serupa.
> Ceritanya:  Sehabis  pengajian  di  masjid dan
> sehabis  shalat  isya  kami
> beberapa orang masih  tanya  jawab  sama  Imam,
> kemudian  ada   kawan  minta
> di  doa kan oleh yang hadir waktu itu untuk  teman
> nya  yang  kaki  nya  mau
> [...]
Yahoo! Games - play chess, backgammon, pool and more
http://games.yahoo.com/