Ass WW
Ikuik lah ambo saketek disiko, kok sibuk bana awak mapatentangkan pintar
atau indaknyo, kok buliah ambo batanyo apo sih parameter urang pintar2 ko?
Apo dek jadi presiden inyo pintar? atau dek jadi mantari inyo pintar? atau
dek jadi ilmuwan inyo pintar. Kalau ambo maraso walaupun panggaleh kaki limo
ambo malah maraso pintar dari presiden. Baa kok ambo kecekaan baitu; bisa
ndak presiden ko jo pitiah 100.000 dapek untuang jadi 200.000. Kok inyo bisa
labiah beraarti iyo lah labiah intar dari ambo. Apo ado parameter umum nan
maukua kapintaran ko. Apo test IQ itu bisa dikecekaan untuak maukua
kapintaran? Jadi kalau manuruik ambo pintar atau indaknya urang tagantuang
baa caro urang mancaliaknyo. Tapi manuruik ambo malah nan ado di mailling ko
pintar kasadonyo, bisa maadu carito. Jadi apo kiro2 mukasuik pintar ko

Dukun-caniago