Assalamu'alaikum W W.....

Ma engong ambo ka suok jo ka kida, ingin batanyo....
Apakah milist ko MILIST SMA 1 BUKITTINGGI ??

Semoga Uda Asvi Warman Adam, *alumni SMA 1 Bukittinggi angkatan 1973* nan
acok kontak jo awak ko bisa meluruskan lagi sejarah ko

Atau ambo salah masuak jadi member di milist ko kolah??

Wassalam W W
Rky Mulia