Rangkayo Mulia <[EMAIL PROTECTED]> wrote:    >>> Assalamu'alaikum W W

Waalaikumsalam wr wb

Mugkin pemahaman saya atas posting sanak Rangkayo Mulia yang sebelumnya tidak
tepat. Kalau saya, dari awal sepakat bahwa pilkada-dki itu ga ada hubungan,
kalaupun ada, itu dihubung2kan.

  Jadi rasonyo awak sapakaik, kalaupun yang katanya (katanya lho) 2 juta orang
itu mendukung satu kontestan (artinya mendukung terselenggaranya pilkada) , itu
tidak bisa diartikan sebagai dukungan orang Minang. Sebaliknya juga, jika orang
Minang di daerah tertentu tidak tahu menahu, itupun tidak berarti representasi
sikap orang Minang.

    Yang ambo mukasuik adolah urang2 nan turun dari metromini tu. Jadi topik
nyo adolah urang nan ka demo tu. Memang mereka datang pakai metro mini.

  Maaf, mungkin karano ambo tabiaso menanggapi sesuatu diskusi dari konteks
tulisan di satu posting sacaro keseluruhan, jadi waktu manulis pun ambo kurang
memperhatikan kata per kata.

Kebetulan jalan Merdeka Barat itu jalan umum, biasonyo sia sajo buliah lewat di
situ. Nah, jadi kalau jam 10 ambo ado di situ, kemungkinan nyo macam2. Mungkin
mungkin karajo di kantua sekitar itu, mungkin manunggu bis, atau mungkin cuma
lewat, tapi jalan tasandek dek karano urang ka demo tu manyubarang jalan. Maaf,
posting ambo kapatang ndak sarinci tu.

  Tapi nan jaleh kapatang tu ambo di situ bukan karano jadi DAN LAP. Walaupun
kabanyo jadi DAN LAP ko bisnis bagus, tapi salamako dek alun ado nan mamintak
ka ambo, dan ambo pun ndak punyo SDM untuak itu, di ambo ndak jadi parhatian
bana. Tapi bisuak2 kok ado nan batanyo ka ambo, ambo lah tau jo sia bisa
bakarajo samo. Ha ha

  Wassalam

  Riri