Di Padang yang beginian ada gak ya??

Sanak Mantari , iko mukasuid nyo nan ditanyoan tampek karaoke nyo atau apak
- apak tu nan rajin manggamai, kok tampek mudah2an indak ado ciek
...duo...tigo...kok apak - apak nan sarupo tu raso no lai sambuah
alahe....he..he..he...maaf yo apak -apak ...

Carito punyo carito . ambo juo punyo carito kisah nyato , baru - baru ko
ambo di BIM nio pulang ka Jakarta,  surang tamanuang manunggu pesawat nan
delay ...ambo jadi punya kegiatan baru memantau perilaku panumpang di
bandara tu , yo asyik juo dan ambo menikamati kegiatan pemantauan iko, ado
nan tagageh..ado nan maumpek , ado nan berang - berang dek pelayanan indak
samo , inyo disuruah antri indak namuah , ba'a babedaan pelayanannyo ...samo
- samo mabayiir, usut punya usut ya jelas bedalah treatment nya exprees
boarding dgn yg regular biasa , di jelasin malah ngotot " den indak
mangarati doh a'a tu express bagai " katanya ngeloyor.

Lain pulo carito apak - apak setengah baya umur sekitar 50 sekian ,
penampilan rapi , klimis, parlente dilihat dari kilek sepatu nyo dan HP
keluaran mutakhir nan dipaciknyo nan bermerk , inyo duduak disubarang ambo
sabanta duduak sabanta tagak, galisah bana dan sibuak bana jo handhonenyo
tuh, tat..tut...tat..tut..tut dipencetnyo  HP nyo, nan menarik dek ambo
adolah improvisasi apak tu dalam berkomunikasi, intonasi nan dapek barubah -
ubah dalam tempo nan singkek , gaya apak tu bagai pemain sinetron kelas
wahid.

Apak tu mangecek di HP " Mama apa khabar , sedang ngapaian, anak - anak
sedang apa? kangen nih Ayah , Iko pesawat delay ma , ayah dibandara kiniko "
ooooh dia sedang menghubungi istrinya " Tasarah lah di mama , a nan dimasak
mama kasado e katuju di ayah, masakan mama lamak bana ...mama tahu bana
masakan nan ayah suko " sambung si apak ...ooooooh rupanya sang istri nanya
minta dimasakin apa?  ih baik banget tuh istri nya " ma, sudah yo ma..dag
mama..salam kabakek anak - anak jan lalok dulu tunggu ayah pulang dih..."
si apak mengakhiri percakapan .

Dan dia mulai pencet - pencet HPnya lagi , rupanya beberapa kali gagal dan
kali ini berhasil tersambung dengan nada agak berang " Diak dima adiak
kiniko sajak tadi Abang bell , manga indak diangkek diak " katonyo dengan
intonasi mulai melembut
" Abang kiniko masih disiko , pesawat delay mah , iyo memang payah ko
pelayanan airline , indak ba informasikan sabalunyodoh pesawatnyo delay , co
baitu kito khan indak tagageh supo tadi , biso labiah lamo basamo , alun
talapeh taragak abang doh kabakek adiak , baik - baik yo diak jan malala juo
...pai ...pai se .... " ambo indak tau apo nan dikece'an si adiak kabakek
siapak nan maimbauan kadirinyo " abang"  dan si apak tu manjawek " Iyo
sayang ....jan baganyi supo tu bekolah...bekolah....abang minggu muko baliak
kasiko baliak  ado tugeh nan alun salasai ....saba'lah sayang ...beko kito
pai katampek nan adiak mukasuid tu , mudah 2 an alun dibeli urang doh "
oooooooh rupanya si adiak minta dibeliin sesuatu sama si apak ini
..........." Iyo adiak sayang ....yo bana...abang janji ...." siapak tengok
kiri ...tengok kanan ah aman...dia pikir nggak ada yg nguping ...dengan agak
berbisik dia bilang      " ma'tu nan ciek tu..diak....alun...taraso ...alun
lai...ciek lai...dah sayang ...cut !.. ambo pikir lagi ngapain nih orang eh
rupanya si apak lagi sun - sun nan jarak jauh , sengaja ambo ngga terusin
disensor ...ajah....

Dari carito tu Ambo tamanung , iko lakunyo apak - apak kok jauh dari induak
- induak... ba'a tu antah lah...antah lah...

Salam,
Nuraini

  _____