Nan ambo taringek jo Ust. M.S. Antonio iko adalah kisahnyo jo amak kanduangnyo,
sabalun si amak masuk Islam (MSA baru masuk). Keceknyo, "Saya punya cara khusus
membuat Ibu saya tertarik kepada Islam, yaitu setiap kali saya punya rezeki,
saya berikan kepada ibu," keceknyo di mid-90'an kapado ambo jo sajumlah
wartawan mudo saat itu. "Hasilnya Subhanallah, ternyata selain ibu saya melihat
bahwa setelah saya memeluk Islam saya tetap memuliakannya bukan hanya
berdasarkan tradisi Cina sebelumnya, rezeki saya pun dilipatgandakan Allah
dengan sebaik-baiknya."

Ambo lalu taringek seorang praktisi periklanan Fachry Mohamad, nan punyo gedung
mewah bertingkat di Jaan Panjang dakek RCTI. Jika pada monumen gedung tinggi
biasanya yang meresmikan adalah nama pejabat, gedung milik FM ko (dulu namo
perusahaaan iklannyo Belle Perwanal, entah kini) justru diresmikan oleh ...
Ibunya sendiri! Ado namo induak dan tanda tangan sang amak di monumen lantai
bawah. Eloknyo, indak satu rupiah pun dana dari mambangun gedung itu nan
dipinjamnyo dari bank. Sadonyo dari pitih pribadi. Dan satalah itu usaho nyo
baranak pinak dengan melahirkan radio Smart FM nan kini punyo banyak sindikasi
di kota-kota seluruh Indonesia.

Baliak ka ustad Antonio, semoga kisahnyo ko jadi i'tibar bagi kito sadonyo.
Tarutomo dunsanak nan, mungkin, sadang tajapik rasakinyo, atau maraso sansai
dari tahun ka tahun indak ado kamajuan. Cubolah caliak ka dalam sasuai carito
Ust. Antonio, apokah awak alah mengutamakan ibunda dengan secinta-cintaNya?

Kalau amak awak alah maningga dunia, cubolah caliak amak awak nan lain (amak
istri/amak suami wak). Apokah awak alah mamuliokannyo pulo dengan
sebaiak-baiaknyo?

Semoga saketek "rahasia" sukses Ust. Antonio dan Pak Fachry Muhammad ko alah
juo awak jalankan dengan ikhlas.

Bukankah akan menyenangkan sekali dan menjadi syiar Islam yang baik, jika di
setiap gedung perkantoran milik pengusaha muslim, semua orang yang datang bisa
melihat di lantai bawah bahwa gedung perkantoran itu diresmikan oleh, dan
dengan nama, ibunda tercinta sang pengusaha muslim? Subhanallah.

Wassalam,

Akmal Nasery Basral
Cibubur

Sent from my iPad2