Menarik sekali Mak Dave

Jadi ingek carito seorang kawan, tepatnyo ambo anggap mentor ambo sajo dek
jadi kawan diskusi dan guru dek ambo. Saat beliau baru kuliah alun tertarik
untuak benar-benar mendalami Islam. Mungkin caro awaknyo Islam KTP sajo...

Jadi katiko itu, di musim dingin di London, di maso-maso urang
jarang-jarang  kalua rumah, malah inyo basuo jo urang yang manjojokan flyer
barisi ajakan kepado "domba-domba yang tersesat". Hal yang "nampaknyo
sepele" yang manggugah kawan ambo ko. Urang yang jaleh-jaleh sasek sae
namuah kalua di hari-hari dingin basalju untuk maajak urang ikuik sato jo
nyo. Qodarullah, akhirnyo setelah kejadian itu, kawan ambo ko jadi rajin
baraja Islam. Bahkan sempat aktif di ISNET bagai setelah itu..

Sekali lai, luar biaso Mak Dave. Mokasih untuak postingan nyo

Salam hangat

Afda Rizki Piliang
Lk/34/Grissik - Palembang

*******
Pada 26 Desember 2012 19:25, Muhammad Dafiq Saib