Iko rupono awal thread ko mah :)

Sanak Iqbal, nampaknyo kok namuah pun PKS mamotong tangan jiko terbukti
basalah, hukum positif nagari awak nan alun mambuliahkan. Jadi impossible
lah untuak kini-kini ko

Sangkik rusuah Ambon tempo hari, katiko Laskar Jihad nan mambantu kaum
muslimin di sinan, adolah surang anggota Laskar Jihad mangaku
(maaf) memperkosa. Katiko dikonfrontasi jo korban, memang terbukti beliau
memperkosa. Akhirnyo Ust. Ja'far Umar Thalib memutuskan beliau dirajam, dan
si pelaku memang meminta untuak itu, bia talapek dari azab akhirat.

Setelah rajam dilakukan, akhirnyo Ust. Ja'far Umar Thalib dijapuik untuak
masuak kandang situmbin di Jakarta. Dek melakukan hal yg berlawanan jo
hukum positif.

Jadi ....

Salam hangat

Afda Rizki