Om Duta dan Maturidi

Hal seputar RMP awak ko. Memang lah banyak di bahas disiko..dari segala aspekny
mulai, bisnis ekonomi, pelayanan, kebersihan. masakan, gizi, kesehatan dll

Lah barulangkali bahasan nan cukuik komplit tapi sayang ndak terdokumentasi
khusus hal iko...ambo sabananyo sangat tertarik dan menaruh minat dalam seni
kuliner ranah minang sampai ka usahonyo melalui RM dan Resto2, tapi yo itu tadi
ndak talalu banyak ambo copas lalu ambo save satiok pandapek members.

Mungkin suatu saat...ado waktu ambo bongka2 baliak apopun carito, komen dan
pandapek seputar iko

Luar biaso ambo caliak satiok pandangan2 dari members yang beragam latar
belakang disiplin ilmunyo kalo lah manyangkuik seni kuliner ranah minang dengan
segala produknyo serta usaho2 yang memberikan nilai ekonomi bagi para pelakunyo
dengan segala kelemahan-kekuatan, kelebihan - kekurangannya

Takadang ambopun heran..lingkungannyo lapau buruak, jauh dari barasiah secara
umum..tapi kok masakannyo lamak...tetap juo di buru penggemarnyo..paling tidak
"kalau lari stelan paruik/saleronyo makan ditempat" ..biaso di bungkuih baok
pulang.

Selagi gak masalah dengan kesehatan..semisal sakik paruik, diare, muntah2
keracunan dll..nan konsumen kalo lah masalah "los lambuang" ko walau lingkungan
tampek manggaleh kurang rancak atau bahkan RM nyo "basilemak peak sajo" kalau
kito alah kabalakang bagian dapuanyo tetap juo rami..jadi ambo pikia iko
masalah "taste" masalah selera...yang enak tetap enak..yang namanya selera
tidak pernah bohong

Memang segala sesuatu labiah ka konsumen banyak pilihan dan pertimbangan..kalo
nan "jajok dan gali" indak namuah mambali ka RMP nan agak kurang dalam
pelayanan, lingkungan kebersihan, tapi  labiah banyak pulo nan indak "jajok dan
gali" konsumennyo.

Nan paliang babahoyo bagi ambo segala kekurangan dan kelemahan RMP kito adolah
kalau konsumen keracunan karano samba2 lah basi, terkontaminasi zat2 beracun
dll..dari segi estetika memang apo nan dicaritokan Pak Maturidi perlu kironyo
jadi perhatian RMP di berbagai kelas terutama menengah ke bawah

Tapi kalo segi selera dan cita rasa...lah paten mah....dari dulu2 hingga kini
dan seterusnya begitulah masakan minang/padang sepanjang masa, sudah menjadi
bagian lidah dari semua suku masyarakat di nusantara, terutama

Saya pikir hanya masakan minang s secara umum sudah menjadi "lidah rasa" bagi
semua suku...nan agak dakek2 dan sebanding adolah masakan Sunda

Wass-Jepe
Powered by Telkomsel BlackBerry®