Iko sngenek dari amno mak muchwardi...

Sabanannyo hari tano ko io urang kafir atau muslim...??
Dari per debatan yang tajadi jo dialog nan ado nan ambo baco...
Kalau manuruik ambo... saudara haritano kk iyo kafir...
Ba a ko mode itu...??

Partamo =) pado saat inyo ditanyo angku muslim atau kafir...??
Jawabnyo =) “Ayah saya seorang Muslim dan beliau taat menjalankan ibadah
sholat,”

Dari pertanyaan partmo ko bisa awak ambiak kasimpulan bahwasonyo hari4ano
ko maaliahkan pertanyaan...
Nan ditanyokan DIRI NYO bukan APAK NYO...walau apaknyo muslim alun tau
anaknyo muslim bisa jadi murtad...?? walau apaknyo kafir alun tantu anaknyo
kafir, bisa jadi muaalaf tau muslim...

Nan kaduo kalinyo =) ditanyokan angku kafir atau muslim..??
Jaweknyo masih mailakkan =) Indonesia adalah negara yang berdassarkan
Pancasila,”

Dari jawaban nyo nan iko alah bisa di tebak bahasonyo inyo iyo sabana
kafir...
Ba ako baitu...?? di negara awak ko iyo mamakai pancasila nan isi sila
partamo ketuhunan yang maha esa...sila iko ado karano apo...?? karano
negara awak ko mangakui 5 keprcayaan diantaronyo...
1. Islam
2.kriten
3.katolik
4.hindu
5.budha
Ambo raso ioo palajaran pancasila diwakatu sakolah dasar...nan dimaso ambo
namonyo PMP tu batuia manjadi PPKN...
Jadi hari tano indak manyabuikkan inyo muslim...
Kalau indak muslim tantu la tingga nan 4 lai salain islam...

Apoko urang nan mode iko kito cari...??
1. Indak konsekwen
2. Indak berpendirian
3. Indak bisa adil

Nan samustinyo jawaban seorang apobilo ditanyo...
Angku muslim atau kafir..?? dengan tegas jawek muslim!!!
Kalau kafir dengan tegas jawek kafir!!!

kalau haritano ko di tanyo...
Iyo atau Indak...??
Jweknyo : atau...