From: rantaunet@googlegroups.com [mailto:rantaunet@googlegroups.com] On Behalf
Of syaff...@gmail.com
Sent: Friday, January 24, 2014 3:15 PM
To: rantaunet@googlegroups.com
Subject: Bls: [R@ntau-Net] RE: Kisah PRRI

Dinda Rina Yth.

Maaf, dari sekian banyak postiangan tentang peristiwa PRRI ko yang menyangkut
Papa adinda, ambo alun tahu sia sabananyo Papa ko. Buliah ndak disabuikkan namo
beliau? Soalnyo di banyak kampuang, anak ndak buliah manyabuik an namo ayahnyo.

Sorry yo. Soalnyo, waktu PRRI tu, abak ambo Imam Aminuddin batugeh di Balingka
sampai ka Mato Angin arah Matua. Dari bukik mato angin tu, beliau malawan APRI
dengan caro manjatuahkan batu dari ateh bukik sahinggo tantara pusat tu jadi
kucar kacir dan ndak jadi menyerang Matua.

Tks

Salam

Syaf AL/50, sadang di Palembang

  _____