Uni Evy

Maaf agak lamo Ni Evy maangkek tangan untuak Tos

Mari wak etong ciek ... duo.... tigo.... ploooookkk  He he he
Alhamdulillah ... lasuah lo bisa Tos jo Ni Evy.

Pandam pakuburan nan ado di kampuang umumno milik pasukuan, walaupun alah
banyak pulo rang sumando bakubuakan di pandam pasukuan tsb. Saroman nan
tajadi di pandam pasukuan pibada, rang sumando pibada umumno mintak
dikubuakan disamping istri tercinta.
Iyo indak ado tadanga kuburan umum doh, antah kok ifah nan indak tau,
antahlah.

Semoga arwah para pejuang yang indak tau kuburannya, mati syahid, dan
arwahnya ditempatkan disisiNya Aamiin.

Uni Evy
Baa caro dan sia pulo kamamuloi agar kandak awak balaku?
Haaa iya yah, tantu ka Pak Tara nan tau situasi politik sangkek itu.

Duhai Pak Tara atau pak Polisi nan ado di Palanta: Bapak Saaf, Inyiak Lako,
Bapak Jacky y.h.h
Caritoanlah ka kami baa mangko  sampai ado PDRI, dan baa mangko tapiliah
Bukittinggi sabagai pusat pemerintahan.

Mokasi banyak atas perhatian Bapak-Bapak

Salam

Hanifah

Pada 26 Januari 2014 12.18, <hyvn...@yahoo.com> menulis:

> [...]
> Orang Sungai Tanang tidak banyak menceritakan ke generasi mudo, padahal
> rumah hanifah dijadikan markas tentara pusat sangkek itu. Kami tau dek ado
> bekas terjangan peluru di dindiang rumah. Keganasan PKI iyo lai juo tadanga
> sangkek ketek, dek ado ayah kawan nan mahilang dari peredaran, kato urang
> ayah tsb PKI.
>
> Mangupas PDRI nampakno lai bisa maangkek derajat kampuang awak. Jadi
> generasi mudo kini, bisa tau dan bangga kalau BKt pernah jadi pusat
> pemerintahan. Merekapun bisa pulo mangarati baa mangko ado istana di Bkt.

>>> 2. Email attachment, tawarkan & kirim melalui jalur pribadi;