Pak Maturidi Donsan, Pak Saf dkk di RN,
Masalah DIM ko bisa dibao bagarah, bisa pulo sacaro baio-bana. Nan awak
inginkan tantu nan baio bana. Apo lai nan dipataruahkan di siko adolah maso
depan dari lembaga  Nagari di Sumbar atau Minangkabau nan kini malalui UU Desa
tu akan dibao lo baliak jadi Desa seperti di jaman Orba dulu. Kalau awak amuah,
tantu salasai persoalan. Sado Nagari di Minangkabau baliak baliak ka Desa. Tapi
seperti nan disuarokan dek Ketum LKAAM, dan tamasuak ambo sendiri, kami
menginginkan lembaga Nagari tetap dipertahankan sahinggo Nagari mampunyoi
double functions: formal dan non non-formal. Formal nyo seperti dalam UU Desa
tu dan non-formal nyo sebagai unit kesatuan masyarakat hukum adat dan ka
mamaliharo sagalo nilai budaya nan awak paliharo salamo ko, tamasuak ABS-SBK jo
TTS tu. Dan Nagari punyo 4 fungsi utamo seperti nan ambo sampaikan tu:
administratif pemerintahan, keamanan, ekonomi dan sosial-budaya.
    Kalau awak lai sapakaik dan basatu untuak itu, mari kito paiokan. Jadi
indak dibao bagalak-galak juo doh. Tapi baio bana. Makonyo ambo syaratkan sia
sajo nan maminta dukungan suaro untuk jadi capres, caleg, dsb, mestilah basadio
samo2 memperjuangkan DIM ko di tingkat nasional maupun daerah.
     Salam ambo, MN.