Dinda MM, apo pulo paralunyo awak tahu inyo alah murtad. Kalau Allah alah
mancabuik hidayah dari seseorang, kamanga awak? Kalau pun tajadi di anak
awak, awakpun hanyo bisa manyabuik...astaghfirulLah....dan mandoakan
sabalun mati inyo dapek hidayah dan tobat.

Wassalaamu'alaikum WW

Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
17/8/1947, suku Mandahiliang, gala Bagindo
Gasan Gadang Pariaman - Tebingtinggi Deli -
Jakarta - Sterling, Virginia USA