Iko mithos nan alah katinggalan jaman dan a-nasionalis.
Samo jo dirantau ambo ado mithos hanyo urang putiah se nan bisa
jadi presiden. Akhirnyo dipatahkan oleh Obama nan ayahnyo urang itam.

Wassalaamu'alaikum WW

Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
17/8/1947, suku Mandahiliang, gala Bagindo
Gasan Gadang Pariaman - Tebingtinggi Deli -
Jakarta - Sterling, Virginia USA

> [...]
>
> Nan sakiknyo iko penjajahan konstitusional dilegalisir oleh UUD 45.
>
> Mudah-mudahan sajolah pak Suhardiman keseleo, kalau indak, mungkin seluruh
> daerah luar Jawa, menyetujui ide dari Indonesia Timur  untuk menjadikan
> NKRI  negara federasi, keseluruhan atau sebagian.
>
> Kito caliak-caliak jo lah apo memang pernyataan pak Suhardiman itu alah
> pokok Padang urang sabalah.
>
> Wass,
>
> Maturidi (L/75
>

> Pada 5 Mei 2014 20.26, Zorion Anas <zori...@gmail.com> menulis:
>
> Sampai 2022, memang jawa, luar jawa baru bisa nanti 2022. Suku minoritas

>>> 2. Email attachment, tawarkan & kirim melalui jalur pribadi;