Nakan Nanang,

Kito harus bisa membedakan politik Islam dan partai Islam.
Memang sebagian politik Islam itu disuarokan oleh partai Islam.
Namun dalam politik Islam, ormas Islam dengan sagalo kiprahnyo
adolah bagian dari politik Islam. Awak nan malenggang bebas ka musajik
juo politik Islam.

semantaro itu, partai Islam pun harus dibedakan jo oknum pemimpinnyo.
kalau pimpinannyo bermasalah, indak mesti awak manayalahkan partainyo.
Kalau ban oto Nanang kampih, indak mesti saotonyo ikuik kampih. Ganti
sajo bannyo.

Baliak ka capres. Kito caliak capres ma nan didukuang oleh partai nan
anti gerakan dakwah Islam. Alun berkuaso alah ka mainteli musajik. Alun
manang alah ka malarang perda syariah. Alun manang alah menyiapkan
massa mempertahankan sarang maksiat Dolly.

Wassalaamu'alaikum WW

Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
17/8/1947, suku Mandahiliang, gala Bagindo
Gasan Gadang Pariaman - Tebingtinggi Deli -
Jakarta - Sterling, Virginia USA