Assalamualaikum Uda ANB,

Mokasih banyak penjelsannyo sangaik komprehensif...sangat mencerahkan bagi
ambo yg awam.

Btw, sagalo yg berbau syariah tantangannyo memang sangaik banyak di
Indonesia, sagalo yg berbau syariah, juo terkait perekonomian syariah, PDIP
yg rajin manulaknyo di parlemen.

Jadi berharap banyak dari rezim kini ko untuak kemajuan segalo yg
berhubungan dg syariah, tipis harapan nampaknyo.

Ntah kok salah pemahaman ambo. CMIIW.

Salam hangat,

Afda Rizki
Lk, 37, Piliang