Dek ambo gadang di Tanah Deli, Sumatera Utara. Untuak ma identifikasi diri
urang awak, mako ikuik pulo macantumkan namo marga atay suku dibelakang
namo.
Jadi tambahan namo marga Tanjung, Chaniago, Piliang, Manday, Melayu,
Koto/Coto dan
lain2 indak asing sajak lamo.

​

Wassalaamu'alaikum WW

Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
17/8/1947, suku Mandahiliang, gala Bagindo
Gasan Gadang Pariaman - Tebingtinggi Deli -
Jakarta - Sterling, Virginia USA