Ondeh... badacak bana tanggapan Da Zemmm... sampai taraso ka tulang
nampaknyo :)
Bana tu DaZem... ibaraik oto nan ado ombeangnyo... baitu pulo panguaso jo
rakyaiknyo... ndak bisa taragak tabang, tabang se surang... ingin kanyang,
kanyang so sorang.... atau bahkan kanyang berjamaah istilahnyo Pak Arman....
karano prinsip dari angso ko baiak panguaso maupun rakyaiknyo harus samo2
kanyang.... samo2 tabang... samo2 balabuah ka talago nan damai...

Mokasi sagadang2nyo untuak DaZem nan mambuek diskusi ko tambah angek2 ngilu
kuku.... lamak taraso.

Wassalam,
Adindo ZDj

On Thu, Sep 18, 2008 at 10:22 AM, MarlisKoto Sutan Rajo Ameh <
[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Sabagai tambahan sajo nyo ko Dinda...!
> baciloteh pulo DaZeem sahangin...:))
>
> Dunsanak2, jikok awak kasadonyo bisa " Tabang " saroman sagarombolan
> angso; ambo, dunsanak, kawan, aktivis, para akademisi, agamawan,
> usahawan, cadiak pandai tarutamo sakali nan mambuek kabijakan, tantu
> lah DUYA ko indak sakalam iko doh;
>
> indak ka ado doh nan namo nyo ratok jo garuang urang2 nan talanta,
> pakiak urang2 misikin, alam takambang nan alah indak bakatantuan
> bantuak nyo lai, jo bancano2 alam, gunuang malatuih dan sabagai nyo.
>
> Sayang pamarintah wak ko lupo..!  bahaso mereka indak tabang surang
> [...]

melalui jalur pribadi
dibanned