Angku Ricky,
Alah ambobaleh sabanta ko tapi indak tampak mancogok di Lapau, mungkin lapeh ka
Rang Dapua lo, taparam sinan.

Buah nunang sabantuak buah "blinjo" (nan dibuek uang untuak karupuak tu), tapi
agak ketek saketek. Sagadang buah kopi, tapi kopi buahno bulek, nunang jo
blinjo ko bulek talua. Batang katigono hampia samo tinggi.

Saisuak kok kami ka marakek karateh alang-alang, iyo pai mamanjek batang nunang
dahulu, diambiak nan masih hijau buahno, dikulibiaki kalua parakek (atau lem
kecek urang sikola.

Salam,
--MakNgah