Ricky..oooo..baitu..lah joleh dek ambo..baik nan tersurat maupun nan tersirat
Posisi pembagian Roti ko cukup jelas

ANGKU-AMBO-ANGKU

cubo bantuak iko AMBO-AMBO-AMBO cangok bana ambo mah
ANGKU-ANGKU-ANGKU..yo kurang bana baso angku ka ambo mah :)

tapi nan paliang pas raso ati ambo bantuak iko (posisi angku tuan rumah)

AMBO-ANGKU-AMBO

Lebih jelas Ambo duo..Angku Ciek Roti Goreang tu

Dek ambo Duo tu Pas bana..dek angku Ciek tu balabiah..haa..baa gak ati sanak mbo

Jadilah ambo tunggu pakiriman KOPI LIONG BULAN tu..bilo ado sajo yo
kok lai ka Suka Sari...mangana kaji-kaji lamo disinan

Wass-Jepe