AslmWrWb

Bukannyo ajo IJP jadi caleg pulo?
Baa pulo caritonyo caleg mandaftar jadi anggota KPU?..:))

Btw, total jumlah caleg tahun ko kabanyo 1.7 juta.
Jumlah pemilih 170 juta.
Tiok 100 pemilih adoh sorang caleg.
Baa caronyo tu untuak ka di-psikotes-an?
Maurus DPT sajo KPU lah kacau balau.

Nan harus diperjuangkan adolah mangurangi jumlah partai.
Partai bakurang, bakurang pulo jumlah caleg.

ET hanyo manyariang partai lamo nan lulus pemilu berikutnyo.
PT hanyo manyariang partai maa nan ka duduak di DPR.
Tapi indak adoh nan manyariang partai baru jo partai lamo ganti baju doh.

Manuruik ambo, minimal partai2 baru ko nan harus manunjuakkan jumlah
nominal dukungan masyarakat, saroman calon independen di pilkada.

Wassalam
fitr tanjuang
lk/34/albany NY

lain harap mencantumkan sumbernya: ~dari Palanta r...@ntaunet