Wa'alaikumussalaam wa rahmatullahi wa barkaatuhu

Tahniah Ahmad! Barakallahu lakum........ Mudah-mudahan menjadi anak yang
shalih yang mendapat ridha Allah dalam kehidupannya. Tahniah sekali lagi..

Wassalamu'alaikum

Muhammad Dafiq Saib St. Lembang Alam
Suku : Koto, Nagari asal: Koto Tuo - Balai Gurah - Bukit Tinggi
58 th / Jatibening - Bekasi

lain harap mencantumkan sumbernya: ~dari Palanta r...@ntaunet