alaikumsalam sanak,

sabananyo sadonyo awak masih manakok nakok sajo. nanti pasti
nan mambuek ambo risau seorang perwira polisi bisa membangun
sebuah masjid. apa salah kalau awak mampatanyokan asal usul
dana pembangunan musajik tu. kalau iko buliah lah awak manakok
nakok asal pitih tu.

--
Wassalaamu'alaikum
ajoduta/61/usa