Pak Saaf,

Kalau boleh usul, ini jangan dikembangkan di mana2.

Kalau kita memang mengikuti hal2 di seputar perundangan pornografi
ini, sudah jelas siapa yang dimaksud dengan Bang Haji ini. Mungkin
kita ingat siapa "bang Haji" yang "berseteru" dengan Inul Daratista
sekitar 5 tahun yang lalu.

Eniwei, ini sebetulnya bukan puisi baru.
Puisi ini pernah beredar di internet beberapa tahun yang lalu. Tadi
saya tanya Mak Google,katanya tahun 2008.

Riri