Salutare! Am nevoie de un sfat privind executia intr-un interval random
centrat pe o durata de timp mai mare de o luna...
Sa zic ca exemplu check-ul de raid care sa ruleze la 36 zile +- 6 zile
si pentru fiecare raid din masina sa fie diferit

Tot ce ma gandesc in acest moment e sa scriu in /var/tmp data ultimului check iar scriptul de cron verifica zilnic conditia pentru un md dat sa aiba ultimul timestamp mai vechi de 30 + $(( $RANDOM % 12 + 1 ))
si daca da, scrie time-ul curent si da drumul la checkul md-ului ...

E aiurea ce zic? e vreo metoda mai buna de a face asa ceva? (inca mai am servere cu centos 7, deci cam asta ar fi baseline-ul posibilitatilor)

Multumesc frumos!
Adrian