On 3/26/24 11:00, Mihai Badici wrote:
On 2024-03-26 10:16, Dumitru Moldovan via RLUG wrote:
Nu a fost niciodată ceva „canonic” să faci dist-upgrade la o nouă versiune majoră Debian într-un container Docker.  Asta îi o năstrușnicie în sine și probabil explică cum ai căzut în eroarea de a crede că aveai nevoie de systemd într-un container Debian cu nginx.

Iar pericolul monoculturii systemd cred că a cam trecut…  Și în Debian există suport pentru alte init-uri: https://wiki.debian.org/Init.  Mai nou văd că merge implicit GNOME cu GDM fără systemd, interesant…

Referință obligatorie: https://xkcd.com/386/.

Păi soro, în imagine, dar nici în imagine, ceea ce voiam era să înlocuiesc From: wheezy to From:jessie în imaginile pe care le aveam. Pe scurt fiecare imagine era builduită cu From: whezzy / apt install $my_app. O să îți trimit un Dockerfile dacă tot nu e clar :)

Eu am zis pe scurt "upgradez containerele" dar nu mi-a trecut prin cap ideea de a le upgrada manual :)

Și da, văd că acum se poate, la jessie nu se putea pentru că erau dependențe explicite de systemd la toate serviciile. Văd că au revenit în mod tacit.

Ai tăiat mesajul la care ți-am răspuns, dar l-am recuperat, că nu-mi place să fiu acuzat aiurea. Asta e ce ne-ai scris: „Eu am preferat să îmi derivez niște imagini din whezzy și voiam să le "upgradez" la jessie dar a fost un interval în care nu exista docker bazat pe jessie.”

Chiar și în mesajul la care răspund acum faci inițial confuzia între imagini și fișierul Dockerfile. Cât ne mai potopești cu asemenea bălmăjeli? Și care-i scopul?

Iar din apelativul colorat ce să mai înțeleg? Când cineva pare că greșește, merită să fie apelat ca o persoană de sex feminin? Deci misoginism, nene? Hai să ne oprim totuși, că deja cădem în ridicol…