daca esti pe stable stai linistit; cel putin momentan, pana cine stie ce ganganii se mai descopera si in versiunile vechi, la ce-am citit zilele astea ma pot astepta la orice

si in mod normal n-ar fi trebuit sa fie probleme cu openssh, insa atat debian/ubuntu cat si redhat/fedora au modificat ssh-ul pentru integrare cu systemd, si atunci poof :-P

oricum, frumoasa treaba, chiar opera de arta (mai ales discutiile de re-integrare cu fedora); astept cu interes deznodamantul, ca deja pare dintr-un film cu james bond :-D

Alex