Am făcut o eroare de sintaxă (ieri) în SPF, în sensul că am lăsat un ip4:
> ( fără IP completat) îsă am corectat-o de cel puțin două ore. Știu că
> oficial DNS-ul se propagă în timp mai mult dar în practică probabil că sunt
> 10 ani de când nu mi s-a mai întâmplat să facă mai mult de 10 ore.
>
> Mai aștept.

Hai ca nici aici nu e vreun mare mister. "propagarea" dns-ului nu inseamna
in cat timp se misca, ci in cat timp se invalideaza cache-urile cu recordul
vechi. I.e. in general dureaza "up to" ttl-ul de la recordul care era
inainte. Vad ca la badici.ro ai (acum) 1h, dar banuiesc ca la domeniul cu
pricina era ceva mai mult. Mai sunt niste stelute cu posibile cache-uri
care nu tin cont de ttl, dar n-am mai vazut de-alea de mult.

Sorry de spam dar ma triggereaza speculatii de-astea de "naiba stie ce
voodoo fac aia acolo" in special de la oameni care ar trebui sa stie mai
bine.

Also, daca ti-e rusine sa dai numele domeniului pe lista, hai pe irc si
discutam acolo (cu amendamentul ca iti iei si mistocareala proportional :)
).

--
P.