Btw, ieri în timp ce făceam teste am primit trei rapoarte DMARC de la google pe respectivul domeniu deși în general sunt zilnice, așa cum zici.

Posibil ca schimbarea de zonă să declanșeze un trigger,  asta chiar nu știu.

Sincer nu prea văd mare utilitate pentru tool-ul ăsta (DMARC)  ( SPF-ul chiar e util iar DKIM e destul de delicat că odată semnat nu mai poți prelucra mailul) ; câtă vreme poți să folosești policy none nu prea văd mare folos. De aia chiar mi-a trecut prin minte că or fi făcut enforcement la policy-ul din DMARC, pentru că dacă îl dai cu reject sau softfail chiar înseamnă ceva.

E drept că toate astea au marele avantaj implicit că fac diferența între un server care are un administrator și unul care nu are deloc. Am întâlnit și un RBL, nu mai știu care era, care părea că funcționează pe principiul ăsta. "ești blocat, delistează-te". Fără nici o explicație iar delistarea funcționa fără nici o verificare. Până la urmă e foarte eficient, pentru că presupune să existe un client care reclamă și un admin care face delistarea, ceea ce deja e aproape sigur un business legitim :)