N-aveai de unde sa stii. Eu sunt direct afectat si am urmarit cu atentie si
ingrijorare toata ziua cum isi revine prezenta lor pe internet (taiasera de
dimineata absolut tot). Pe hotnews a aparut la cateva minute dupa ce au
postat aia pe site.

I-am barfit si am speculat in grup ce ar putea fi pe IRC, though, poti
incerca sa stai pe acolo daca iti lipseste socializarea (desi mostly
discutam cate in luna si in stele si mai putin chestii de "security sau
whatever").

--
P.